Skip links

Bergama Lastik Tamiri Servis Hizmeti

Lastiklerde meydana gelen arızalar kazalara neden olduğu gibi aynı zamanda yolda mahsur kalınmasına neden olur. Bu gibi durumlarda panik yapmadan doğru adresi aramak gerekiyor. Aracın lastiği patladığı zaman ve yolda kaldığınız zaman Bergama lastik yol yardım ekibimizi çağırabilirsiniz.

Lastikler özellik bakımından farklıdır ve bu özellik aracın motor, kaporta ve yük taşıma kapasitesine göre değişiklik göstermektedir. Yük araçlarına özel lastiklerin yük taşıma kapasitesi daha fazladır. Mesela minivan türündeki hafif ticari araçların lastikleri 82T ve üzeri olması gerekiyor. Aksi halde muayeneden geçmiyor. Bunun nedeni küçük ticari araçların yük taşıma kapasitesidir. Yük taşıma kapasitesine göre lastiklerin kenar kısmında T ile ifade edilen rakamlar her ticari araç için farklı özelliklere sahip olabiliyor. Bergama lastik yol yardım ekibimiz bütün araçların lastiklerini değiştirebiliyor.

Bergama Lastik Tamiri Ve Aşınma Sorunu

Lastiklerde meydana gelen aşınmalar kanalların düzleşmesine neden olur. Ayrıca bayatlayan yani kullanım ömrü sona ermiş olan lastikler yarılmaya başlar. Aşınan ve dişleri düzleşen lastiklerde kayma olayı daha fazla olur. Bu lastiklerle yola çıkmak tehlikelidir ve kısa sürede lastiklerin değiştirilmesi gerekir. Bergama lastik yol yardım elemanlarımız hızlı hareket ederek zaman kaybını önlüyor.

Dönüşlerde ve frenlerde aracın performansını doğrudan etkileyen aksam lastiktir. Kabak diye tabir edilen ve kanalları körelen lastiklerin dönüşlerde ve yağmurlu havalarda kayması kaçınılmazdır. TÜV Türk muayene programında lastiklerdeki kanalların kalınlığı 1.6 mm’dir. Bu kalınlık yere değen kısımlarda olması gerekir.

Bergama Lastik Dört Mevsim Hizmet

Kış aylarında kar yağışı nedeniyle lastiklerin kayması doğaldır ve kışlık modellere ihtiyaç duyulur. Kışlık modellerde kanal derinliği ve yol tutuşu daha fazladır. Bu özellik sayesinde kayma sorunu ortadan kalkıyor ve karlı yollarda çekiş artıyor. Ayrıca bu lastiklerin en önemli özelliği düşük sıcaklıklarda deformasyona uğramamasıdır. Özel tasarımı sayesinde kış aylarında daha yüksek yol tutuşu sağlar.

Bayat lastikler de tehlikelidir ve kullanımı ciddi kazalara neden olabilir. Bayatlayan ve kullanım ömrünün sonuna gelen lastiklerin küçük bir darbede yarılması daha kolaydır. Bayat olan ürün kendi kendine yarılabilir.